Konu
Ve tavsiyeler kaldırıldı.
27-08-2008, 14:52:29
#2
Abraxas
bence kalkması kötü oldu...
Bu tavsiyeler sayesinde hem millete firefox'u öğrettik hemde bir miktar para kazandık.
Hayırlısı olsun.