Bence Yiğit haklı bu konuda. hangimizin bildirgeç gibi kaliteli blogu var. Bu biraz çekememezlik ve kıskançlık oluyor. Eğer türkiyede daha çok kaliteli site olsaydı bildirgeç okadar tepede çıkmazdı zaten. Kaç tane kaliteli "ARABA" blogu var bu işi takip eden düzgün makaleler haızrlayan. Gidiyor adam ntvmsnbc ye ordan alıyor giriyor başka bir siteye burdan alıyor. Adam zaten sana gelmeden bu haberlerin bir kaçına göz atmış oluyor... Senin haber eskiyor. Adam gibi bir makale güzel bir haber bana bazen 10 tane forumdan backlink sağlıyor. Sırf araba değil diğer kelimelerdede düzgün bloglar açabilseydiniz... bildirgeç oralarda olmazdı böyle düşünek lazım.....