şu hit kaygısını bıraksak da birşey yaparken faydalı mı diye baksak .
Hitten yana kaygım yok ama burda anlatmak istediğim demekki birşeyleri başarmaya başladıkki her gün ufak ufak fazla girişler gözlemliyorum zaten şu aşamada hit umrumda değil yaptıklarımızın yararlı olup olmadığı içinde buraya konu açtım ve daha yararlı nasıl olabilir bunlarıda sizlerin değerli fikirleri ile geliştiricez.