Benim hep bilgisayara karşı merakım vardı. ilk okul 3. sınıfta ilk tanıştım bilgisayarla tabi okulda oldu bu. Sonra counter strike ve half-life derken msn kaydık ondan sonra bir arkadaşım vardı mysitesi vardı ondan açmayı öğrendim sonra html felan derken internet kafelere feci para kaptırdık. Tabi bu arada bizde hack işlerine çok kaydık zaten nickim ordan geliyor. Bi ara bi hack timine başkan olmuştun görseniz ne biçim koltkuklarım kabarmıştı. 8-9 ay önce ilk pc mi aldım ve suan lise 3 teyim ama daha wm olmadık yolun başındayız.(websitelerim var ama web site açmakla wm olunmuyor) Tabi arkadaşlar hep benle dalga geçiyor pc den bişi çıkmaz diyerekten. Geçen sene okula web site açtım ordan aldığım parayla bir iki şey ısmarladım açıkladım durumu ama yine tam anlayan olmad ama ben halimden memnunum iyi ki burdayım iyi ki webmaster adayıyım ve iyi ki r10 var.