tyros2 sen buraya bana parayı gönderdiğine dair dekontunu ekle..ondan sonra söyle..parayı ben hesbımda göremedim..2sefer gittim hesapta her hangi bi değişiklik yoktu nedense ? ben dekontunu bekliyorum