Öncelikle merhaba arkadaşlar teknolojik içerikli bir forum kurma kararı aldık ve yola koyulduk şimdilik her gün 4-5 kişi fazla girmekte ve azda olsa her gun hitim artmakta ancak tamamen bir şablon oluşturamadık bu hafta sonu tamamen şablonumuzu oluşturup daha sağlam bir şekilde yolumuza devam edicez , şablonu ve konuları oluşturmadan sizlerinde fikrini almak istedim.
Sitemiz
Clubturk.Net (Türkiyenin Teknoloji Merkezi) lütfen görüş öneri ve eleştrilerinizi bu başlıkta yapınız ve buna göre son şeklimizi alıcaz.
Şimdiden o değerli fikir , eleştiri ve görüşleriniz için teşekkür ediyorum