Boşuna emek vermiş olursun, "FORUM" kelimesi kolay yükselinecek yada sıraya kolayca girilebilecek bir kelime olmadığını düşünüyorum ve RocK ın dediği gibi "forum" diye aratan kişilerinde pek olduğunu sanmıyorum.