admincp>>>temalarda ara>>>header adlı templateyi aç
BUL: <!-- logo -->
<a name="top"></a>
<table border="0" width="$stylevar[outertablewidth]" cellpadding="0" cellspacing="0" align="center">
<tr>
<td align="center"><a href="$vboptions[forumhome].php$session[sessionurl_q]"><img src="$stylevar[titleimage]" border="0" alt="$vboptions[bbtitle]" /></a></td></center>
</td>
</tr>
</table>
<!-- /logo -->değiştir:
<center><object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="770" height="299">
<param name="movie" value="logo.swf">
<param name="quality" value="high">
<embed src="logo.swf" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="770" height="299"></embed></object></center>width="770" height="299" bu değişkenleri kendinize göre editlemeyi unutmayın
<embed src="logo.swf" quality="high"
logo yolu ve ismini kendinize göre editleyin