**arkadaşın biri bu mesaja bedavacı olmayın o fiyat iyi diye -rep vermiş
bıktım artık bu rep saçmalığından birşey yazmayın dedik sadece arayış içindeyiz eğer bulamazsak zaten gidip adama yazdıracağız soran oldu mu size bu mesajın neresinde ahlaksızlık!