Konu
Çok iyi Bir domain kıstırdım ama
26-08-2008, 04:36:36
#95
NetXx
bayGaReZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konunun açılma sebebi olan domain de buna benzemiyor değil mi?
Bak bu güzeldi işte,
Neyse ben artık yatıyorum, bir mani olmazsa yarın öğreniriz domaini, haydi herkese iyi geceler