bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunun açılma sebebi olan domain de buna benzemiyor değil mi?
Bak bu güzeldi işte,

Neyse ben artık yatıyorum, bir mani olmazsa yarın öğreniriz domaini, haydi herkese iyi geceler