arkadaşlar bir arkadaşımın abisi getirtmiş 400$ a sıfır kutuusnda sanrıım ondan alcagım kendısıde kullanıyor ve benı seven bir abimdir bir yanlış olcagını sanmıyorum kısmetse inş 400$ a kutusunda sıfır getırttırıyorum