elbette kullanıyoruz neden zararı olsun ki aksıne faydası olur
bilmeyenler için :
Şablonunuzun html düzenle kısmında <head> tagından sonra yada </head> tagından önce:
<!– Meta tag baslangici–>
<meta name=”keywords” content=”webmaster,webmaster kaynak,seo,teknoloji,pagerank,html,php,webmaster konuları,meta,seo yarışmasıları” />
<meta name=”description” content=”webmaster blog” />
<!– Meta tag bitisi–>
kendinize göre editleyerek sablonunuza ekleyebilirsiniz...