Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisan alıp geçicekseniz geçin derim yoksa geçmeyin ayrıca maxicebin kulllandıgı portal sistmi sanırsam 20 dolar karşılıgnda verilerin ücretli bir sistem .
ya ayıp ettin herhalde geçmişken lisanssız düşünmüyorum

portaldan değil de yani vbseo temasının hızından bahsettim sadece. portaldan bahsetmedim yani. ama benim istediğim sorularıma cevap verecek birileri. hatta yenisini ekliyorum:

Impex ile dönüştürme yapınca üyelerin şifreleri sıfırlanıyormuş yani dönüştüremiyor diye duydum. gerçekten olması imkansız mı. yani bu da biraz sıkıntıya sokuyor geçmeyi düşününce