MaidZoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olumlu olumsuz bir cevap yok :S
1-2 saat dedim değil mi (:
Sürekli online olamıyorum burada. Msn değil de konu altına veya pm ile gönderirsen daha iyi olur. MSN kullanacak durumda değilim şuanda..

Teşekkürler..