Arkadaşlar bu aslında adamla aramda geçen konuşma olduğu için off-topicde açmıştım ama adam aynı zamanda bir hosting firması yada kendini öyle sanıyor o yüzden burdada şikayet etmeyi uygun gördüm
buyrun;
https://www.r10.net/sikayetim-var/220...-bir-olay.html