S.a Arkadaşlar tinabilisimden bir reseller aldım bin pişmanım rezillik diz boyu 1 buçk ay önce reseller almıştım hala rezilim yedeklerimi alamıorum tatile gitmiştim 3gün sonra sitelerin kapalı oldunu gördüm r10da konu başlıgı açmış devrediyorum diye banada msnden devrettigim arkadaş seni 1ay barındıracak dedi arkdş 1 hafta barındırdı siteler kapandı herobilisime devretmiş galiba sonra herobilisimden yedeklerimi istedim vermedi msndende ulaşamadım reselleri kalehostingden aldıgını ögrendim ordan istedim reseller sahibinin izni olmadan veremeyiz dediler tinabilisimin sahibi hasan beyin numarasını aldım tlfn ettm ve yeni msn adresini aldım ve ortak konuşmaya aldım hasan bey izin verdikten sonra ben gelcem dedi çıktı bidaha gelmedi tekrar kalehostindden yedekleri istedigimde reseller ücreti ödenmemiş açamam dediler 50ytl reseller ücretini yatırınca vpsyi açarım ordan yedeklerinizi alırsnız dediler sonra saolsn kalehosting den bi arkdaş hasan beyden root şifrelerini alın açıym panel yok dedi hasan beyede tlfn edioyrm msj çekiorm hiç birine cvp vermiyor siteler 1aydan fazla kapalı napacamı bende bilmiyorm kimi kime şikayet edecem bilmiyorm Kaldı öylece okadar emekler boşa gitti hepsi çöpe