Tutku , domain'inini gönderdim. Hayırlı olsun.
Yanlız söylemeden geçemicem , kendini akıllı zanneden adamlar var. 4 kişiden PM gelmiş isimtescil kullanıcı adı.. Ayıptır ya bukadar düşmeyin. Yaptığınız sahtekarlıktır , dalgınlıkla sizede yollayabilirdim evet ama bu gerçekten adiliktir.
dc_alican sana yollasaydım bu domain'i yanlışlıkla , mutlu olacakmıydın ?
Yapmayın gözünüzü seveyim , 10 lira için düşürmeyin bukadar kendinizi..
Tekrar hayırlı olsun
Tutku