Konu
1.4'e Geçişte Hata
24-08-2008, 17:44:28
#4
Pr0xyBurn3r
sekiL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eski yedeğim yok fakat yeniden bir mybb kurup o tabloyu benimkine aktarsam olurmu ?
Olur ama Yedek Almanı Öneririm.