teknotek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim domaini unuttun galiba, neyse ben buradayım uygun olunca atarsın
Hepsini Birlikte Yollayacağım Arkadaşlar. Neden Bu Acele ?

Kime Domain Yollayacağım Demişim de Yollamamışım.

Sabredin Lütfen...