Şuanda kullanmakta oldugun telefonumu satışa çıkarıyorum...Satma nedenim nokia 6300 almak istiyorum... Telefonun Hiç bir problemi yoktur...Telefonun ekranı beyazladıgı için tamir görmüştür sorunu giderilmiştir.Sorunsuz çalışmaktadır.Telefon temiz kullanılmıştır.Telefonla beraber sarj cihazı,kulaklık vs verilmeyecektir.Sadece Telefon satılıktır.Zaten sarj cihazı max 5 ytldir.Kargo Alıcıya aiittir...Tekrar belirtiyorum telefon temizdir.İsteyen arkadaslar için aksam telefonun resmini koyabilirim.İstediğim Fiyat 80 YTL...Ciddi alıcılarla abartılmamak şartıyla pazarlık yapılabilir...