crooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında mantık güzel ama kullanıcı(kendimi göz önüne alarak düşünüyorum.) genelde eğlence amaçlı kullanır.
//sistemde varmı bilmiyorm ama mesela gelen kullanıcı bilmedigi bişey yazdıgı zaman onuda farklı bi tabloya kaydetse admin bakıp onların cevaplarını yazsa cok gelişir. super zeka olur.
isteyen her amaçta kullanır