net bir cevap veremiyerceğim ama bazen benim sitedede oluyor aynısı

siteadı.com yapınca 15 sn açılmassa hata veriyor
siteadı.com/index.php de açılıyor

sanırım aynı r10 daki gibi bir çözüm bulursan belki faydası olur

index.html yap ' SİTEYE GİRİŞ ' dersen sanırım düzelir

başka sebeblerden yapmasmı illaki diğer arkadaşlarında yorumunu almak gerekir