net bir cevap veremiyerceğim ama bazen benim sitedede oluyor aynısı
siteadı.com yapınca 15 sn açılmassa hata veriyor
siteadı.com/index.php de açılıyor
sanırım aynı r10 daki gibi bir çözüm bulursan belki faydası olur
index.html yap ' SİTEYE GİRİŞ ' dersen sanırım düzelir
başka sebeblerden yapmasmı illaki diğer arkadaşlarında yorumunu almak gerekir