aslında mantık güzel ama kullanıcı(kendimi göz önüne alarak düşünüyorum.) genelde eğlence amaçlı kullanır.
//sistemde varmı bilmiyorm ama mesela gelen kullanıcı bilmedigi bişey yazdıgı zaman onuda farklı bi tabloya kaydetse admin bakıp onların cevaplarını yazsa cok gelişir. super zeka olur.
Elbette sistem tamamen istek üzerine rahatca kurulabilir. Mesela bu chatbot sayesinde online müşteri destek hattı kadar olmasa bile bence onun yarısı kadar bir etki sağlanabilir. Örneğin başlıca soru ve sorunlar bota öğretilir ve ziyaretçiler sohbet havasında sorunlarını çözer. Bot her türlü girişime açık bir konumda şuanda. Eğer almaya yatkın kişiler olursa bota ekstra yeni özellikler eklenebilir. Eğer alan olmazsa boşuna uğraşılmamış olur. Ama bence düşünüldüğünde harika şeyler yapılabilir