Konu
Klasöre nasıl yönlendircem ?
22-08-2008, 16:33:26
#3
m3tehan
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
yok öle degil.benim yönlendircegim domaninin hostu yok.baska bi domanini hostuna sokucam. a domaninin hostuna hem a domanini hem b domanini sokucam