serdar bey mi kodladı?
Evet Serdar Kodladı.
Ve şuan bu programı dahada geliştirdi. Şöyle düşünün.
3 Tane ana vps serverlar var.
Ve hepsi tek bir makinadan kontrol ediliyor.
Piyasada böyle birşey yok şuan. Dünyada yok belki
Şöyle anlatayım. Serdar ilk başta tek makina için düşündü bunu her bir makinaya bir kere kurmak için ama sonra kafasına birşey gelmiş hepsini neden tek bir sunucudan kontrol edemiyeyim ki diye düşünüp bunu programlamış
Program kısaca şöyle çalışıyor ana makinaya bir domain açılıyor. Plesk vb şeylere gerek duymuyor sadece dns server ve iis 6 veya 7 kurulu olması kafi diğer herşeyi program kurulumda zaten kendisi oluşturuyor sizin girdiğiniz domaine yönetim panelini kuruyor hepsi bu.
Sonrada diğer makinalara ufak bir programcık atıp işi bitiriyor.
Kullanıcıda tek bir yerden girip VPS ini resetliyor