arkadaşımız linkte belirtmiş detaylı bilgi olarak verdiğm linkte de mevcut açıklamalar...
fabrikalarda yan gelip yatarak maaş alan kişilerden yakasını alamayınca satmaya karar verdiler, şimdi de orman lık vasfı taşımayan yerlere yerleşenleri çıkaramıyor satıyor tamam belki olabilir ama adamlar bir gecede yakıp ormanlık vasfı kalmadı deyip art niyetle kötü şeyler yapabilirler