2b terimi tam olarak hangi arazileri kapsıyor?
satmak isteyenler neden satmak istiyor?
karşı çıkanlar neden karşı?
getirisi ne götürüsü ne?

bu soruların cevaplarını bilen biri yazabilirmi. sırf muhalefet olsun diye desteklemek istemem.