İyi güzel emek vermişsin bişeyler anlatmışsında paylaştığın konunun ban ile alakası yok, Bahsettiğin durum Google'nin web sitelerini spamsız hale getirmesini sağlayan yöntemdir. Yani google ilk etapta hiçbir siteye ban atmıyor, Öncelikle ''site yöneticisi araçları'' bölümündeki kurallara uymayan siteleri forumdaki tabirle filtreye sokuyor. Hesabınıza hangi sebeple google dizininden çıkarıldığınızı, neler yapmanız gerektiğini, tahmini dizine ekleneceğiniz süreyi bir mesaj aracılığı ile açık ve net bir şekilde belirtiyor.

Sizde bu mesajı dikkate alarak sitenizde kalite yönergelerine uymayan kısımları istenilen şekilde düzelttikten sonra ''Yeniden değerlendirme isteği'' linkine tıklayarak sitenizin artık kuralları ihlal etmediğini ifade eden bir yazı gönderdikten sonra, tahminen 3 hafta bekledikten sonra site(ler)iniz eskisi gibi google'da görüntülenmeye başlayacaktır.