biz iyi demedik kardeş ben sadece bu kadar ucuza bu özellikte host veren kişilerin kim olduğunu ve bu gücü nerden aldıklarını merak ettim ondan sordum!
iyi olmadığı söyleyen arkadaş neden iyi olmadığını iyi olduğunu idaa eden arakdaşta neden iyi olduğunu yazarsa tartışmaya meydan vermemiiş oluruz vew isteyen istediği cevaba ulaşmış olur!
Forumda kirlenmez!
Saygılarımla!