teklif veren arkadaşlara teşekkür ediyorum... Teklifleri yeteri kadar aldığıma inanıyorum. bir firma ile anlaşacağımı olumsuz sonuçlanan arkadaşlarada teşekkür mesajı atacağımı bildiririm....