MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce neden alsınlar ki diyosun sonra kontor karşılığı domain aldığım adamlar çalıntı kartlarla aldılarsa falan diyorsun. Domainlerini belki verebilirler fakat bu başına gelebilecek en mükemmel şey olur bu konuda. Adamların sana dava açma ihtimali bile var. Sonuçta hesap senin üzerine ve o hesap üzerinden çalıntı bir kartla alışveriş yapıldıysa ve o alışveriş yapılan ürünleri sen kullanıyorsan direkt olarak senin üzerine geleceklerdir. Ne r10 dinlerler ne kontör. Tek olacak şey r10'unda araya karışması olacaktır. Yarın telefon aç güzelce bir konuş,olayı öğren.

Hocam ilk domaini regliyen kişinin ip si çıkıyor ilk domain kimin kartıyla alınmışsa kredi kartı vesayire hepsi çıkıor sisteme ilk giriş yapan kimse hepsi tek tek çıkıor böyle bi sorun olcağını sanmıyorum gerekirse istanbula gitmeyi düşünüyorum lanet olsun bi domain için başıma gelene bak benim üstüme gelirlerse bende alan kişinin üstüne giderim