F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya tamamda reseller kiraladığım bir tane eleman var ona dedim ödemesi geldi 2 domain regle çarşıya inmicem dedim bumudur şimdi :S anlamadım delircem bu saatte nasıl ulaşabilirm
Yukarda denen şu , senin domain aldığın kradi kartı başka bir üye tarafından kullanılmış.. İyi anla.. Başkası sana domain reglemiş denmiyor.
hesabın açılacağını hiç sanmıyorum.