yaw arkadaşlar adam açmış size sadece sitesini tanıtıyor.. niye hemen karaları bağlıyorsunuz.. alla allah onun sorunu bu şikayet edecekseniz ayrı ama adamın moralini bozmayın emek verip yapmış adsense banı yer yemez bizi germez ben içeriğine bakarım..

kardeş eline sağlık