bence google htm/html/php/asp dosyaları daha çok sever.

yani aralarında hiçbi fark olmayan 2 ve 3. şıklar.

domain
subdomain
klasör
sayfa

aşağıdan yukarı doğru bir etkileşim var.

en azından tecrubelerim bu yonde.