Konu
bu elemanı nasıl öperim!
06-10-2006, 13:44:04
#2
Abahosting
******** bunlar yaa. böle bilgisayar arkasından ahkam kesiyolar neden yüz yüze gelip derdini anlatamıyorlar anlamıyorum. sıkıyor galiba biraz