Dün bu mesajlarımdan sonra öğlen 16:30 da uyudum. Güzel bi uyku çektim. 23:30 da uyandım. Çayımı demleyip çalışmaya başladım. Godaddy kullananlar siteye giriş yaparlarsa godaddy'în komple yenilendiğini görebilirsiniz. Baya değiştirmişler panelleri. Sanırım bu yüzden son 3-4 gündür baya küfür etmeme neden oldular. Panelleri aktif oldu ve herşey tık tık 2 dakikada oluyor. Herşey yoluna girdi gibi. Bende nasıl olmaz, olması lazım diyip stres küpü olmuştum. Şimdi sorunsuz çalışınca herşey sırayla yapıyorum herşeyi. Saat 07:45 oldu. Yürürlükten kalkan domaininde nsleri aktif olmuş, hazırlıyorum açacağım birazdan. Sırayla herşey yoluna giriyor. Ne güzel ya. Böyle adam gibi çalışsın canımı yesin. Kendimden kaynaklanmayan sorunlarada kafa patlatmak zorunda kalmıyım.