Domain güzel ancak fiyat banada yüksek geldi bence arkadaşlar sizde fikirlerinizi yazın diyin böyle böyle arkadaş ona göre bişeyler yapacaktır.Hayırlı Satışlar...
Not:Satıcı ile herhangi bir yakınlık derecem yoktur:-)