evet benim hiç kapanmayan deneme hesabı açtırdığım domainde en sonunda kapandı Evet sunucular açılmamak üzere kapatıldı.. Sanırım bu işten bi kaç firma ne olursa olsun karlı çıktı.. biri benim reklam aldım azda olsa allaha şükürler olsun.. diğeride bu arkadaşa sunucu sağlayan firmalar... Aslında hostun satıldığı firmalar gerçekten iyi firmalrdı ve sunucularda kesinlikle paradan kaçılmamıştı.. Ücretlendirmelerde aylık seçeneği yoktu yıllık seçeneği vardı.. Bu da aslında niyetlerini ortaya koyabilirdi.. Ha bu kadar bilgime rağmen bunca zaman neden sustum.. Adamların gerçekten dolandırdığını görmedim sunucularının şu ana kadar kapandığınıda.. Kimsenin günahına girmedim.. Ancak şu anda elimdeki kesin bilgilerle surkent aldığı parlar ile birlikte tarih oldu..........

Şimdi burdan host alanlara soruyorum.. Hiç mi telefon açıp bir iki kelime konuşmadınız siz bu insanla??? Ya da başka bir yönü olayın.. Forumlarda ana avrad millete küfür edebilen bir insandan nasıl host alırsınız? Bir malın çok ucuz olması size yeterli geiyor mu? Ben şahsen bir işe gireceğim zaman herşeyin elimden geldiğince en iyisini yapmak isterim.. En iyisinide bana köklü firmalar sağlayabilir.. Ha çalıştığım firmalarda beni dolandıramaz mı? evet bana da olabilirdi ancak ihtimal daha düşük.. Çok şükür yıllardırda ne bir müşterimin memnuniyetsizliği oldu ne de paramı biri çarptı..

Surkent Host Müşterilerine geçmiş olsun diyorum..