XQW, aklımı okudun sanırım.. tamda o 4 adsense reklamının printscreen ile resmini çektim aha aşağıda.. yazık değilmi emeklerimize?




eğer r10 önderliğinde site sahipleri olarak bir kampanya başlatırsak belki birşeyler elede edebiliriz.. adam gibi reklam veren istiyoruz.. onların seçme hakkı var ama bizimki yok.. adalet değil bu. ( filtrelemeyi es geçin yetmiyor - adamlar zibilyon tane site açmış )