sağol ama uyanıklığı kendilerine yaparlar ancak

biz kayıp etmeyizki kendileri kayıp ederler biz işimizi herzaman sağlam yapariz USD de Almanyada Dedicatedlerimiz var peki çokmu memnunuz orda burda dedicatedlerimizin olmasından hayir

hem masraf oldukça artıyor hem kafa kalmıyor

ama ne yapıcaz mecbur kalıyoruz
Yakında kapatıcak "dükkanı" yaşar