ProTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol ama uyanıklığı kendilerine yaparlar ancak biz kayıp etmeyizki kendileri kayıp ederler biz işimizi herzaman sağlam yapariz USD de Almanyada Dedicatedlerimiz var peki çokmu memnunuz orda burda dedicatedlerimizin olmasından hayir hem masraf oldukça artıyor hem kafa kalmıyor ama ne yapıcaz mecbur kalıyoruz
Yakında kapatıcak "dükkanı" yaşar