Sorun şurada, SEF diyerek sadece url rewrite yazmışsın, ve benim SEF sadece bundan ibaret olmamalı dememe, "sen ne bilirsin" anlamında cevap yazıp, ayıp olduğunu söylüyorsun, yazdıklarımı geçersiz kılmaya çalışmışsın. Özellikle "ayıp olmak" biraz aşırılığa kaçıyor.

Oysa ben bana cevap verilmemesi için "sef sadece bu değildir" yazmadım, "sef sadece bu olmamalı" yazdım, sırf biri bana "sen ne anlarsın" dememesi için. Çünkü biliyorum insanlar kişbirli ve çoğu zaman kendi doğrularını savunurlar. Bu yüzden çoğu konuya bilsem bile cevap yazmıyorum, yorum dahi yapmıyorum.


Tartışmaya gerek yok, konu içinde rewriteyi konuşmaya devam edebiliriz.