Konu
Ben de banlananlar kervanına girdim
17-08-2008, 19:36:43
#4
Hagiwhat
⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
Bu olaya sandbox diyorlar.. Filtre de denebilir.. Ban çok farklı birşey..