Bugun mektup geldi, 2 Ekim itibari ile webcard ve webhesapların katapatılacağı yazıyor.
paypal olsun pek çok ödemeyi bu kart üzerinden yapıyordum, iptal olması kötü oldu. Şimdi tüm otomatik ödemeler için başka kart ayarlamak gerekicek.
webcard kullanan diğer arkadaşlarda ona göre tedbirini alsınlar
Gerçi kapatmayı unuttular heralde benimki hala açık . yakındır kapatırlar ama

ekleme: şimdi internetten sordum, sadece genç webcard ve üniversty webcardlar kapatılmış.