Haberde 75 doğumlu denmiş daha 33 yaşında erken buraktığını düşünüyorum.
Bence büyük futbolcuyduki eşini kaybetmesi dönüm noktası oldu.
Olayı bir türlü atlatamadı takip ettiğim kadarıyla.
Eşini kaybetti , Serdar ile kavga etti.. Oktay'a yol verdiler , Serdar'ı takımda tuttular , çok büyük hata idi ama Seba vardı , kim ne diyebilirdi ki..