Seçkin Bey,
bir şey dikkatimi çekti.
1 Mbit hattı VPS'lere mi dağıtıyorsunuz? (yani toplamda 1 Mbit görünüyor. yanlışım varsa lütfen düzeltiniz.)
10 VPS açtığınızı varsayarsak bu hat biraz yetersiz kalacağı kanısındayım...
size katılıyorum....paylaşımsız 1 mbit hatlık sunucudan vps açılır ama istenilen verim alınamaz diye düşünüyorum....