keşke herşey uyuyorum diyip çıkıp uyumak kadar kolay olsaydı. uzandım uyuyamadım geri geldim. gemiyi terketmiyorum. en son ben incem. patlayan db şimdilik halloldu, bakalım geçici çözümmü bulmuşum kalıcımı zaman gösterecek. reseller a da giriş yaptım, hesap açtım. şimdi ayarlıyorum. inş. diğer şeylerde düzelir. sırayla çalışıyorum. insana en çok koyanda emeğinin karşılığını alamamak yada o kadar uğraşmasına rağmen ufacık sorunlar ilerlemesine engel oluyor. bu dokunuyor. yoksa çalışmak üretmek koymuyor. Akşam 9 dan beri pc deyim. Bıkmadan çalışıyorum ama bazı şeyler yıpratıyor insanı.