Neden herşey yolunda gidiyorsa mutlaka birşeyi unutmuşuz demektir?
Neden herşey düzgünken beklenmedik bir anda birşeyin bozulmasından sonra birbiriyle alakasız bütün herşey neden bozulur? Neden tüm olumsuzluklar peş peşe gelir?
Halbuki uyanırken gayet güzel uyandığım halde neden şimdi küfür ediyorum? Neden bu güne banyo yaptırmak lazım? Hiç birşey yolunda gitmezmiya. Neye elimi atsam elimde kalıyor. Nasıl iş anlamadım.
Sedo durduk yere banlar, bi sitede mdb şişer patlar siteye güle güle, reseller açılır şifreler tutmaz işler bekler, ns çevirirsin aktif olmaz, ns çevirirsin nsler hata verir ama başka domainde çalışır, subdomain açarsın açılmaz, site hazırlarsın açılış yapamaz beklersin. Gidiyom uyuyom ya. Başlarım internetinede sitesinede. Stres küpü oldum.