gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında devlet bu domaini alıp atatürkle ilgili bilgileri koysaydı iyi olmazmıydı?
aman bırak devlet almasın.aldımı güvenliğini sağlayamaz hacklettirir yabancılara sonra al başına belayı...