Konu
Mikrotik eğitimi (Ücretsiz)
16-08-2008, 20:05:14
#22
ardactn
13:10'da başlayan seminerimiz belirtilen süre zarfını da biraz aşıp, 19:00 civarında bitmiştir. Katılan herkese teşekkürler.
Bir sonraki etkinliğimizde görüşmek üzere..