kesinlikle arkadaşlara katılıyorum. serbest piyasa istediğim fiyatı isterim kimse de tepki göstermemeli demek değil. çok çok abartı bir fiyat sizin istediğiniz. almaya niyetli olarak girdim konuya, baktım beşbin ytl istiyorsunuz, güzel dedim günlük 10 k vardır en azından hiti. eee baktık ne pr var, ne ziyaretçi var. insan kızıyor elinde olmadan.